Koszyk

0

FAQ

Zdecydowanie tak. Zawsze zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, lecz można to zrobić dopiero po poświadczeniu jej odbioru. Kurier ma obowiązek poczekać wówczas do 10 minut podczas gdy Państwo możecie dokonać kontroli zawartości paczki. W tym czasie można stwierdzić czy dostarczony został właściwy towar, czy nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie oraz czy towar posiada nieuszkodzone, opakowanie oryginalne. W razie stwierdzenia jednego z wyżej wymienionych problemów dobrze jest spisać protokół w obecności kuriera (z jego podpisem) krótko opisując co zostało uszkodzone by w oparciu o ten dokument rozpocząć procedurę zgłoszenia niezgodności i zwrotu towaru.

Nasz adres do korespondencji jak i zwrotów, wymian i reklamacji to :

Motocomplex Krystian Wilk
Kolnica 27C
49-200 Grodków (woj.Opolskie)

PAMIĘTAJMY!!! zwrotów możemy dokonać jeżeli nie minęło 14 dni od momentu zakupu i konieczne jest dołączenie do paczki danych takich jak: Protokół odstąpienia od umowy, gwarancje bądź list przewozowy (może być kopia scanem)

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM !! ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE

TAK. jeżeli chodzi o ingerencje bez naszej wiedzy, to utracają państwo gwarancję na dany produkt, ponieważ wtedy nie mamy pewności, czy np. coś nie zostało specjalnie zrobione przy tej części aby wyglądało na to, że ta część sama od siebie się zepsuła. Jeżeli stwierdzają państwo, że coś jest nie tak to najpierw muszą państwo poinformować nas o tym poprzez kontakt z naszą infolinią, gdzie nasi konsultanci przekażą sprawę kierownikowi zmiany , który podejmie decyzję czy zezwalamy na ingerencję w część, czy jednak towar musi do nas wrócić na weryfikacje, i zrobimy to osobiście. PAMIĘTAJMY !! każdy produkt posiada znakowania, plomby, numeracje, po którym stwierdzimy czy dany produkt był rozkręcany itp.. Jeżeli stwierdzimy, iz państwo ingerowali w część bez naszej zgody, gwarancja może zostać nie uwzględniona !!!

Niestety według obecnych przepisów dot. wystawiania faktur, kupujący ma obowiązek poinformowania sprzedawcę o konieczności wystawienia faktury tuż przed zakupem, bądź wybierając opcję (w sklepie internetowym) , iż chce tą fakturę otrzymać, podając swoje dane. Jeżeli państwo nie dokonają tych czynności, i po zakupie bądź po otrzymaniu towaru stwierdzą, iż potrzebują jednak tej faktury, niestety nie będzie takiej możliwości .

1. Poprzez naszą infolinie. Nasi sprzedawcy przyjmą państwa prośbę, po czym przekażą sprawę odpowiedniemu kierownikowi zmiany

2. Poprzez e-mail. Nasz kierownik danej zmiany odbiera sprawy, bezpośrednio obsługując skrzynkę mailową pod adresem: zwrotywilk@wp.pl

Wszystkie nasze zamówienia wysyłamy w jak najkrótszym wymiarze czasowym. Zawsze przykładamy wysoka rangę do czasu przesyłki, jak i jej prawidłowego zabezpieczenia podczas transportu. Zazwyczaj klienci, którzy złożą zamówienie do godziny 12:00 na drugi dzień te zamówienie otrzymują u siebie, zarówno paczki jak i przesyłki paletowe .

1, Najlepiej aby to sprawdzić to porównać numery własnej części z numerami części, która jest wystawiona. PRZYKŁAD: ,, szukamy pompowtrysku i u państwa jest nr. np. 038130073AG i u nas w ogłoszeniu również jest taki sam nr częsci czyli 038130073AG to wszystko będzie w 100% kompatybilne. Jeżeli część posiada dokładnie ten sam nr to jest 100% pewność iż produkt podejdzie do państwa pojazdu "

2. Po kontakcie z naszą infolinią. Podczas rozmowy sprzedawca dopyta o szczegóły związane z autem i poprosi o nr VIN po którym ustali czy dany produkt będzie pasować do państwa pojazdu .

1. Na naszej infolinii pod nr. telefonu : +48 532 912 755. Konsultanci odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania i udzielą Ci fachowej pomocy
2. Czat na facebooku : https://www.facebook.com/silnikiwilk/
3. Adres e-mail : motocomplexkrystianwilk@wp.pl

Zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48 532 912 755 . Nasz konsultant złoży zamówienie za Ciebie. Na każdym kroku będzie pytać o Twoje decyzje odnośnie dostawy, płatności i tak dalej, żeby wszystko zostało zamówione zgodnie z Twoim wyborem.

Niestety, nie przyjmujemy płatności kartą, wysyłamy nasz towar za pobraniem bądź poprzez przelew np. PAYu , podczas odbiorów osobistych, również nie można płacić kartą tylko i wyłącznie gotówka :) .

TAK. po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (poinformowaniu nas, o której państwo przyjadą po odbiór) nie będzie żadnego problemu z odbiorem części. Odbiór możemy zrealizować od PON-PT w godzinach 07:00 - 20:00 i w Soboty 07:00-20:00 bądź później lecz jest to kwestia ustalenia ze sprzedawcom

OCZYWIŚCIE. Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, i sprawdzeniu dostępności usług kurierskich w wybranych krajach, nie ma żadnego problemu, wystarczy się z nami skontaktować przed zakupem, a my zrobimy wycenę przesyłki zarówno paletowej (np. silniki, skrzynie itp) jak i przesyłki paczkowej .

Jeżeli nie minęło 14 dni od momentu otrzymania przesyłki i towar nie był montowany to jak najbardziej mają państwo prawo zwrotu towaru wobec ART. 34 Praw konsumenta. Natomiast, jeżeli produkt był już montowany, bądź plomba gwarancyjna została naruszona, w tym wypadku zwrot jest niemożliwy, i pozostaje tylko wymiana towaru na drugi w przypadku stwierdzenia np. uszkodzenia części itp.

Art. 34. [Zwrot rzeczy przez konsumenta]
1.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3.
Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
4.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM !! ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE

GRUPAWILK to nowoczesny sklep internetowy z częściami samochodowymi. W naszej ofercie posiadamy takie części jak: Silniki po regeneracji, Kompresory klimatyzacji, Turbiny, Pompo-wtryski, Wtryski, EGRY, Przepustnice, chłodniczki, Pompy paliwa VACUM, Pompy wtryskowe, Pompy wspomagania, Głowice, Czujniki, Skrzynie biegów po regeneracji manualne, Skrzynie biegów automatyczne, Alternatory, Rozruszniki, Kolektory, Dwumasy i wiele innych części.

Oczywiście, na każde sprzedawane nasze produkty udzielamy gwarancji pisemnej na 12 miesięcy (na rok) zarówno na produkty po regeneracji, jak i używane części, na WSZYSTKO jest gwarancja.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez 7 dni w tygodniu od 7:00 do 22:00. Pracujemy w systemie dwuzmianowym – w razie pytań służymy pomocą.

Kontakt

Podsumowanie koszyka

  • Suma

    0 zł

  • Dostawa

  • Gwarancja

    12 Miesięcy

Złóż zamówienie

Twój koszyk jest pusty

Przejdź do sklepu

Zamknij koszyk

+48 532 912 755