FAQ

Zdecydowanie tak. Zawsze zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, lecz można to zrobić dopiero po poświadczeniu jej odbioru. Kurier ma obowiązek poczekać wówczas do 10 minut podczas gdy Państwo możecie dokonać kontroli zawartości paczki. W tym czasie można stwierdzić czy dostarczony został właściwy towar, czy nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie oraz czy towar posiada nieuszkodzone, oryginalne opakowanie. W razie stwierdzenia jednego z wyżej wymienionych problemów dobrze jest spisać protokół w obecności kuriera (z jego podpisem) krótko opisując co zostało uszkodzone by w oparciu o ten dokument rozpocząć procedurę zgłoszenia niezgodności i zwrotu towaru.

Nasz adres do korespondencji jak i zwrotów, wymian i reklamacji to :

Motocomplex Krystian Wilk
Kolnica 27C
49-200 Grodków (woj.Opolskie)

PAMIĘTAJMY!!! Zwrotów możemy dokonać jeżeli nie minęło 14 dni od momentu zakupu i konieczne jest dołączenie do paczki danych takich jak: protokół odstąpienia od umowy, gwarancję bądź list przewozowy (może być kopia scanem)

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM!! ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE

TAK. Jeżeli chodzi o ingerencję bez naszej wiedzy, to utracą Państwo gwarancję na dany produkt, ponieważ wtedy nie mamy pewności, czy np. coś nie zostało specjalnie zrobione przy tej części, aby wyglądało na to, że ta część sama od siebie się zepsuła. Jeżeli stwierdzają Państwo, że coś jest nie tak to najpierw muszą Państwo poinformować nas o tym poprzez kontakt z naszą infolinią, gdzie nasi konsultanci przekażą sprawę kierownikowi zmiany, który podejmie decyzję czy zezwalamy na ingerencję w część czy jednak towar musi do nas wrócić na weryfikację, którą przeprowadzamy osobiście. PAMIĘTAJMY!! Każdy produkt posiada znakowania, plomby, numeracje, po którym stwierdzimy czy dany produkt był rozkręcany. Jeżeli stwierdzimy, że Państwo ingerowali w część bez naszej zgody, gwarancja może zostać nie uwzględniona.

Niestety według obecnych przepisów dot. wystawiania faktur, kupujący ma obowiązek poinformowania sprzedawcę o konieczności wystawienia faktury tuż przed zakupem, bądź wybierając opcję (w sklepie internetowym), iż chce tą fakturę otrzymać, podając swoje dane. Jeżeli Państwo nie dokonają tych czynności i po zakupie bądź po otrzymaniu towaru stwierdzą, iż potrzebują jednak fakturę, niestety nie będzie możliwości wystawienia faktury.

Poprzez naszą infolinię. Nasi sprzedawcy przyjmą Państwa prośbę, po czym przekażą sprawę odpowiedniemu kierownikowi zmiany.

Wszystkie nasze zamówienia wysyłamy w jak najkrótszym wymiarze czasowym. Zawsze przykładamy wysoka rangę do czasu przesyłki, jak i jej prawidłowego zabezpieczenia podczas transportu. Zazwyczaj klienci, którzy złożą zamówienie do godziny 12:00 na drugi dzień te zamówienie otrzymują u siebie, zarówno paczki jak i przesyłki paletowe.

1. By sprawdzić czy dana część pasuje do pojazdu należy porównać numery własnej części z numerami części, która jest wystawiona. Na przykład: szukamy pompowtryskiwacza, u Państwa jest numer 038130073AG i w ogłoszeniu również jest taki sam numer części, czyli 038130073AG to wszystko będzie w 100% kompatybilne. Jeżeli część posiada dokładnie ten sam nr to jest 100% pewność iż produkt podejdzie do państwa pojazdu.

2. Po kontakcie ze sprzedawcą pod numerem naszej infolinii. Podczas rozmowy sprzedawca dopyta o szczegóły związane z pojazdem i poprosi o numer VIN, po którym ustali czy dany produkt będzie pasować do Państwa pojazdu.

1. Na naszej infolinii pod numerem telefonu: +48 797 868 412 / +48 797 614 568
2. Czat na Facebooku: https://www.facebook.com/silnikiwilk/
3. Adres e-mail: motocomplexkrystianwilk@wp.pl
Konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania i udzielą fachowej pomocy.

Zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48 797 868 412 / +48 797 614 568. Nasz konsultant złoży zamówienie za Ciebie. Na każdym kroku będzie pytać o Twoje decyzje odnośnie dostawy i płatności, żeby wszystko zostało zamówione zgodnie z Twoim wyborem.

Niestety nie przyjmujemy płatności kartą. Towar wysyłamy za pobraniem lub po opłaceniu zamówienia przelewem bankowym, za pośrednictwem platformy PayU. Przy odbiorze osobistym nie przyjmujemy płatności kartą, wyłącznie gotówką.

TAK. Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i ustaleniu daty oraz godziny odbioru. Odbiór możemy zrealizować od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 07:00 - 20:00.

Oczywiście. Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym oraz sprawdzeniu dostępności usług kurierskich w wybranych krajach. Wystarczy się z nami skontaktować przed zakupem, a my zrobimy wycenę przesyłki zarówno paletowej (np. silniki, skrzynie) jak i przesyłki paczkowej.

Jeżeli nie minęło 14 dni od momentu zakupu mają Państwo prawo zwrotu towaru wobec ART. 34 Praw konsumenta. Natomiast, jeżeli produkt był już montowany, bądź plomba gwarancyjna została naruszona, w tym wypadku zwrot jest niemożliwy, i pozostaje tylko wymiana towaru na drugi w przypadku stwierdzenia np. uszkodzenia części itp.

Art. 34. [Zwrot rzeczy przez konsumenta]
1.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3.
Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
4.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM!! ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE

GRUPAWILK to nowoczesny sklep internetowy z częściami samochodowymi. W naszej ofercie posiadamy takie części jak: silniki po regeneracji, kompresory klimatyzacji, turbiny, pompowtryskiwacze, wtryskiwacze, zawory EGR, przepustnice, chłodniczki spalin, pompy paliwa VACUM, pompy wtryskowe, pompy wspomagania, głowice, czujniki, skrzynie biegów po regeneracji manualne, skrzynie biegów automatyczne, alternatory, rozruszniki, kolektory ssące, dwumasy i wiele innych części.

Oczywiście, na każdy sprzedany produkt udzielamy gwarancji pisemnej na 24 miesiące, zarówno na produkty po regeneracji, jak i używane części.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez 7 dni w tygodniu od 7:00 do 20:00. Pracujemy w systemie dwuzmianowym – w razie pytań służymy pomocą.

Kontakt

Podsumowanie koszyka

  • Suma

    0 zł

  • Dostawa

  • Gwarancja

    24 Miesięcy

Złóż zamówienie

Twój koszyk jest pusty

Przejdź do sklepu

Zamknij koszyk